fidesz.hu főoldal
család
foglalkoztatás
Orbán Viktor
rezsicsökkentés
gazdaság
választás 2014
Magyarország jobban teljesít
Magyarország nem hagyja magát
képviselőjelölt
Erősíteni kell a Herendi márkanevet
2014.09.11
Magyarország egyik legismertebb márkaneve a Herendi, ezért fontos a kormánynak a porcelánmanufaktúra jövője - jelentette ki a nemzeti fejlesztési miniszter csütörtökön a Fidesz herendi lakossági fórumán.

Seszták Miklós hozzátette: a legfontosabb, amivel a magyar állam segíteni tudja a Herendi Porcelánmanufaktúrát,  hogy minden lehetséges eszközzel támogatja a márka világpiacon történő megjelenését. Várakozásai szerint a márka portfóliója két éven belül bővülhet.    A miniszter az elmúlt évek kormányzati intézkedései közül kiemelte az adósságkonszolidációt, amelynek nem segítségével Herend is kikerülhetett az adósságcsapdából. A rezsicsökkentés kapcsán azt mondta, a kormány elkötelezett, hogy a kisvállalkozók rezsicsökkentését is továbbvigye.     Seszták Miklós közölte, ma Magyarországon körülbelül háromezer vállalkozás tud exportképes terméket előállítani. Az, hogy ez a szám elmarad az ideális 9-12 ezertől, főként a magas rezsiköltségektől terhelt előállítási költségeknek tudható be. Szeretnék elérni - mondta a miniszter -, hogy a 2014-20-as európai uniós költségvetési ciklusban az operatív programokba bekerüljön a belterületi utak felújítása is.(MTI-fidesz.hu)